Ben ilk iliski yasarken cok korkmus ve ertelemistim
Bir hafta önce cati kontrolü oldum
Doktorum daha oncesinde konusmustu hastalarim elimin hafif oldugunu soyler sakin kal vs gibisinden
Bende cok fazla akinti ve kaşıntı vardi
O ana kadar korktum ama akinti ve kaşıntıya da bir care bulur diye rahatlatmaya calistim kendimi
Doktorum da gorunce cok yogun enfeksiyon olmussun dedi tahris olmussun dedi
Eline hel surdu kontrol etti canim acimadi cok sıkısın masalah dedi doktor
Tavirlarin ve muayene den gordugum kadariyla normal yapabilirsin bir sorun olmazsa dedi
Ama ben cok korkuyorum gunler yaklastikca sezeryanmi olsam diyorum.