Merhaba 12 haftalık ikiz gebeyim yaklaşık 3 haftadır genital bölgemde kaşıntı ve kızarıklık var mantar demişti doktorum fitil ve krem kullandım ama hiç faydası olmadı afedersiniz gün içinde özellikle gece çok kaşıntım oluyor sonra acı hissi ve yanma oluyor napcamı bilmiyorum bu durumla karşılaşan varmı ne iyi gelir