Dyygu-ky Bestlak damla hastane cantasına koyulmalımı süt gelmezse mi başlanmalı kullanan varmı işe yarıyor mu acaba
Nurcanben Dyygu-ky valla bende işe yarıyordu ama şuan kullanmıyorum artık ihtiyacım kalmadı sütüm fazlasıyla var
KuzeyinAnnesi10 Dyygu-ky bence gerekli cnaim başlarda kullanılmalı havuç ve bulgur ananas da tüket bol su iç
Nurcanben ilgihazaal hiçbir şey yapmadım benim dogurmadan çok önce de sütüm gelmeye başlamıştı doğumdan sonra ilk zamanlar öyle çok fazla değildi ve sağıp veriyordum su 1 haftadır emziriyorum göğsümü aşırı arttı bence bol bol emzirmek tek çözüm
Yeliz34 Süt yapan sadece bol sıvı bol bol komposto çorba su güzel bir sebze çorbası vitaminli bebişede yarıycak senide dinç tutacak bunları yaparsan allahın izniyle güzel sütün olur bide gün aşırı duş gögüslerini güzelce ovala kanalları aç 🥰🥰🥰