Mihriii-98 Vera20 adetin geçmeden sevinme canım yanlış yönlendirmek istemem ama benimde adetim 2 gün geçince test yapmıştım aynı senin ki gibi çıktı sonra hastaneye gittim kan verdim kimyasal gebelik miş adetin 7 gün geçince kesinleşiyormuş ama tabi ki senin aynı olmayabilir
Pinark92 muhtemelen 4 haftalık filandır hayırlı olsun allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin , direkt gidip kan testi de ver hemen bence
Pinark92 Vera20 bende heyecandan sürpriz filan yapamamıştım direkt söylemiştim gece 10 da kan vermeye gitmiştik :))) 8+6 olduk şuan
mucizem0111 Vera20 eğerki varsa değerleriniz biraz daha artması icin canım öğrenir öğrenmez verince bazen düşük cıkıyor değer ama vermek istersen tabi verebilirsin sakıncası yok