zlmchnklc Arkdaşlar 37+1 im hiç belirtim yok bebek dönmüş ama o kadar benim gibi olan var mı ilk çocuk çatı muayenesi daha olmadım normal doğuma uygun muyum bilmiyorum her şey çok merak konusu ve artık heyecanlı
Seter İkinci bebeğim ilki 40+3 te doğdu kanala bile inmedi. Bu ikinci bebeğim son 5 gün ama hala tık yok kanala inmedi zaten sezeryan olucam ama bebelerin keyfi yerinde 😅