37+4 deyim bebeğim aşırı baskı yapıyor kızlar o baskı yaptıkça sanki cisim geliyor gidiyorum bişey yok kanalami yerleşmeye çalışıyor anlamiyorum canım çok yanıyor dün kontrolüm vardı devlet hastanesi doktor iki dakika baktı geceden sancı gibi biseyim vardi sezeryanim zaten nst bağladı sanci yok dedi yolladı şuan aşırı baskı var bebeğim canımı çok yakıyor çok efedersiniz sanki vajinama birisi parmaklarını sokmus ayırıyor gibi his oluyor iki üç kez idrara çıktım sonrası yok ama hep idrarim varmış gibi benim gibi olan varmı acaba taa 5 eylüle sezeryan günü verdiler nasıl dayanacagim bilmiyorum başka hastane bakıyorum umarım en yakın zamanda doğum yaparım gerçekten çok zorlanıyorum 😓