Kizlar dun kontrole gittim ultrasonla karnimdan bebek gorunmuyor gene yapisma olmus alttan bakinca bebek görünüyor doktor gebeliği sonlandiralim dedi riskli durum bikere yasamisin ikinci zor dedi bunda sende bebekte riske girersin dedi aranizda yasayan varmi 2 kez yapismayi sizce sonladirayimmi