3 aydır sağ bacağımda varisten dolayı ağrı ve sonrasında şişlik oluştu bugün ultrason sonuçlarımı aldım sağ bacakta tamamen damar tıkalı dedi doktorum kan sulandırıcı iğne verdi günlük yapmam gerekiyormuş hamileliğim 5 ay hemen hemen bebeğe zararı yok dedim ama içim yinede rahat değil kadın doğumun da sana sulandırıcı vermesi gerekiyordu dedi yani hamilelikte kan sulandırıcı şartmıydı kullanan varmı kötü bi yanı varmı moralim bozuldu 😞