Kedisevercan Bir arkadaşıma doktoru mısır yeme demiş. Bu işin aslı var mı acaba? Siz neşer biliyorsunuz bu konuda?
Minikperi Kedisevercan belki ödemi çoktur tuzlu yeme demeye getirmiştir. Mısır neden yasak olsun canım. Tamam gdo su değiştirilmiş bir ürün mısır ama zaten 3 öğün öısırla kimse beslenmiyor 🤷🏻♀️
Catsofmom Kedisevercan Kilolarca yedim diyebilirim ama arkadaşınızda Allah korusun tansiyon ve ya kilo problemi varsa yağlı ve tuzlu oldugu için yeme demıs olabilir
KuzeyinAnnesi10 Kedisevercan tl tansiyon hastası olabilir canım çok tuzlu yemediğin ve çok fazla tuketmedigin sürece yeniyor
minimix Kedisevercan valla ben cips vs yasak diye en temiz atıştırmalık olarak baya yiyorum. Haşlanmışını patlamışını herşeyini 😃