Suhedammss Ceren0735 gönülden biraz erkek geçiyor ama geneli kız diyor 🙂 hayırla gelsinler yavrularımız
Elif380 Ceren0735 Bize de bakar mısınız burda 13 haftalık şimdi 14 olduk yarın tekrar gitcez bakalım ne diyecek doktor tahminde bulunun sonucu paylaşırım
Yagmurun_28 Ceren0735 teşekkür ederim amin inşallah kız yada erkek sağlıklı olsunda ☺️ insan merak ediyor 🙂
mamaacita Ceren0735 ikili tarama yaptırdım 11+3 de erkek gibi dedi ama ben erken olduğu için emin olamadım tabi. Şuan 12+5,ben 14 haftalık olunca gideceğim belki belli olur diye. Teşekkür ederim 🙏🏻
Melikeomr Eslemre bizm ultrason görüntülerimz benziyor hiç anlamam ama kız diyim hadi.rabbim gönlünzdekini nasip etsin