Ozo3535 Kızlar selam henüz 10 haftalık hamileyim. Bilmediğim ve yanlış bir şey uygulamamak için sizden fikir istiyorum. Çatlak olması olmaması bünyeye bağlı sanırım. Ama en aza indirmek için hangi haftadan itibaren ne kullandınız tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 😇
Hernasipvaktineesirdir Ozo3535 ben hiç krem almadım annemin yaptıgı kantaron yağını düzenli kullandım hiç çatlak olmadı.
adatuna Ben 16.haftadan itibaren gündüz biooil ya da yağ (hindst.cvz. + kakao) geceleri biooil kullandım. Karın ve ön iç bacaklarıma sürdüm. 33.haftada çok fazla sürmediğim bacaklarımın yanları ve popom çatladı. Ama karnımda hiçbir şey yok.
Ozo3535 adatuna yaa o zaman her bölgeye uygulamak daha iyi olur. Bitkisel olduğu için herhangi bir zararı da olmaz değil mi?
adatuna Ozo3535 kesinlikle her bölgeye bol bol sürün bence. Şimdi pehlivan gibi geziyorum evde. Evet üçünü de kullanabilirsiniz.
Anonimkup Benim kayınvalidem sadece bebek yağı sürmüş gebeliklerinde hiç olmadı çatlağım diyor. Bende bebek yağı kullanıyorum umarım işe yarar sanırım birazda genetik bu durumlar
Ozo3535 Anonimkup evet bana göre de genetik. Hangi marka benek yağını kullanıyorsun canım mustelayı kullananı duymuştum ben de
KuzeyinAnnesi10 Ozo3535 banyo da duştan çıkmadan vazelin sürüyorum üzerine su tutup çıkıyorum direk şu emilimini sagliyromus. Hindistan cevizini de banyo sabah yaptıysam yağı gece sürüyorum gece banyo yaptıysam yagi sabah sürüyorum sabah akşam ayarlıyorum yani canım
__mom1 Lierac biooil ve diğer biçok markayı düzenli kullanıyorum 12.haftadan beri hatta öncesinde de aklıma geldikçe sürdüm. Ama karnım gerilmeye başladı ve belli belirsiz çizgiler görüyorum yani ne yaparsam yapayım çatlıyorum 😵💫🥲
__mom1 Ozo3535 valla şuan günde 2 kez kullanıyorum ben elimden geleni yapayım çatlarsam da içim rahat çatlarım 😅
Ozo3535 Hernasipvaktineesirdir kantaronu ilk kez duydum canım 🤭 işe yaradıysa süper. Zaten yaraları iyileştirici özelliği var onun değil mi
Hernasipvaktineesirdir Ozo3535 evet kuzum ameliyat yaralarını iyileştirip izlerini geçiriyor aynı zamanda.