NilAsel 16. Haftamda üçlü test yapacağını söylemişti doktorum acaba gun içinde sonucu alabiliyor muyuz?
Sezenkarademir NilAsel bende bugün üçlü test yaptırdım. 3 hafta sonra gel dedi. Ortalama 2 buçuk hafta da çıkıyor sonuç.
Duyguvv NilAsel doktorum yönlendirdi ama sizde isterseniz doktorunuzdan ense kalınlığı vs rapor isteyip laboratuvara gidip yaptırabilirsiniz
NilAsel Elvn o zamn gün içinde sonuç alınıyor. Cok teşekkürler umarım herşey yolunda çıkmıştır sağ salim kucaginiza almak nasip olsun 🙏
Elvn NilAsel 2li sıkıntılı cikmsti ama 3lu tarama normal cikti canm 🙏sagl darisi bekleyenlern basina 😀
Cansu10 Elvn doktorun ne derdi peki benimde ikili normal üçlü riskli gerçi 38 haftalık olduk artım Doğumu bekliyoruz Allah’ın izniyle