Hdemir1618 umaydurununannesi özele de gittim devlete de 21+4 te öğrendim çünkü bebeğim keyifçiyd pozisyonunu değiştirmiyordu asla
Hdemir1618 umaydurununannesi valla hiç fark etmedi çikolatadan kahveden vs iğrenmiştim ben ona rağmen çikılata yedim yok çıkar çıkmaz kusmuştum zaten😂
Hdemir1618 umaydurununannesi ben normalde de çok tatlı sevmem o ara iğrenmiştim 5.5 aylıkken zar zor yemek yemeye başladım