Kızlar 35+5 haftalık olduk . Çok şükür rahat bir hamilelik geçirdim öyle mide bulantılarım olmadı . Az önce istifra ettim doktorumu aradım söyledim o da yediğin bir şey dokunmuştur dedi gelmene gerek yok dedi ama endişe duyuyorum standart şeyler yedim yani karpuz peynir zeytin yedim her sabah yediğim şeyler bunlar aklımda soru işareti kaldı