Beyicee Kızlar 38 haftalık gebeyim öyle sancım yok ama şiddetli bel agrım var biraz da evde iş yaptım pazartesi doktor rahmin yumusamaya baslamıs demişdi bu bel agrısı dogum belirtisi olabilirmi ?
Rumirum Beyicee 37.haftamda sanırım şiddetli bel ağrısı başladı olduğum yere yığılacak kadar 38.haftamda 1 cm açıklık vardı şu an 39 haftadayım ne gelen var ne giden salı günü nişanda geldi su yok sancı yok
Sevgii27 Beyicee benimde öyle Regl olacaksın gibi sürekli bir ağrı ama devamı gelmiyor su veya nişan yok 🥹