damlaguneyerii Kızlar selamm 38+3 haftalık hamileyim salı günü doğumum var. Artık ağrılarım şiddetlendi özellikle karnımın sağ tarafına doğru yükleniyo bebis sanırım ağrıyor. Halsizim de. Sizin nasıl geçiyor
kahvesever__ damlaguneyerii son 3 bizim de gelen giden yok ara ara ağrılarım oluyor o kadar yarın randövüm var bakalım gidecem ne diyecekler
bendeanneoldum_ damlaguneyerii bende 40+1 baş gelişinde ağırı var ara ara girip çıkıyo size de aynısı oluyo mu acaba doğum belirtisi mi çok korkuyorum ya sancı değil ağırı girip çıkıyo
sevcanbyhtn damlaguneyerii doguma 12 gunum var surekli bir uyku geliyo ayakta cok durunca bebisin kafasi sanki aşağıya ilerliyo agrilar cok fena gece uyku desen yok ama az kaldı yolun sonuna geldik cok sukur saglikla gelsin bütün yavrular 🌸
3_fistikannesi damlaguneyerii 38+6 yım Aynı durumdayım bebek artık yer daraldığında sürekli kasılıyor ve beni çok zorluyor ne olacak BÖYLE. SEN SEZERYAN MI OLACAKSIN
damlaguneyerii bendeanneoldum_ benim bugün sağ kasığımın oralar ağrıyor sağ karnım falan herhalde sıkıştırıyo artık korkmayın çok siddetlenirse doktorunuzla iletişime geçersiniz hemencik
damlaguneyerii sevcanbyhtn inşallah 💗 son günler zorluyo valla yalan yok dediğin gibi ayakta daha fena uzanıyorum hep
damlaguneyerii 3_fistikannesi evet kasıldıkça ağrıyor herhalde evet ben genel anestezi ile sezeryan olacagım
Mlke987 damlaguneyerii son 3 bende nasipse 38+3 te doğum yapacam inşallah bu ara en büyük şikayetim mide yanmam hiç geçmiyor ne yesem yanıyo uyku desen yok sağlıkla kavuşuruz inşallah
damlaguneyerii Mlke987 yerleride kalmadı iyice sıkıştırıyolar benimde karnım hep ağrıyor itekliyo mu napıyo bilemiyorum 🥹
damlaguneyerii 3_fistikannesi evet cok sükür bu hafta doktorum söyledi tarihi bakalım değismezse salı hayırlısıyla 🤲