Kızlar merhaba oğlum 2 aylık, devamlı ama devamlı sol göğsümün süt kanalları tıkanıyor ve sonra mastite çeviriyor,öbek öbek şişiyor. Ve bu 2 günde bir devamlı tekrarlıyor,bu sorunu nasıl çözebilirim? Bugün göğüs ucum yine tıkanıktı,biyerimiz su toplarda hafif baloncuk gibi beyaz görüntü olur ya öyleydi,iğneyle patlattığım gibi su gibi aktı,göğsümün şişliği de indi oldukça rahatladım. Ama bu kezde göğüs ucum iltihap kapar diye korkuyorum.. Başınıza geldiyse siz nasıl bir yol izlediniz ?