Merhabalar kızlar bilenlerden öğrenebilir miyim gittiğim hastanenin radyoloji doktoru hastalandı ve benim randevumu ertelediler 23+0 da gideceğim yani 24. Haftada da girmiş olacağım bu zamana kadar 19-23 haftaları arasında yaptırmak gerektiğini okudum başka bi hastaneye gitmelimiyim hangi haftalarda girdiniz girenler ?