Mesa3333 Merhaba eşimle çatışma halindeyiz. Bir kızımız var ismi Asel Duru bir tane de oğlumuz olacak Allah’ın izniyle inşallah.İlk zamanlarda Asil Doruk düşünüyorduk ama isimden soğudum birden.Esim çok istiyor.Kirmak da istemiyorum ama ..ben de Yiğit Alp istiyorum.Fikir belirtirseniz çok sevinirim herkese sağlıklı huzurlu günler dilerim ❤️🌸
baybarsmom Mesa3333 yiğit alp daha kibar geldi bana nedense. Bende oğlumun adını baybars alp koyucam belki ondan daha sıcak gelmıstır
plajterligi Mesa3333 ay şaka gibiiii denk gelişe bak 😍 bizim de oğlumuz Asil yiğit şu an 2.ye hamileyim kız olursa Asel duru koymak istemiştik 😍 aslında oğlumu öğrenmeden önce bu isimlere karar vermiştik cinsiyeti öğrenince de ismi zaten belliydi şimdi erkek olursa isim arayışına giricez 😅
Mesa3333 baybarsmom teşekkür ederim yorumunuz için.Ben de öyle düşünüyorum siz ne güzel karar vermişsiniz umarım biz de artık noktalarız isim konusunu sağlıkla gelsin miniklerimiz
Mesa3333 plajterligi yaa 😍 gerçekten çok tatlı bir tesadüf oldu 💕 Asel Duru bizi isim konusunda hiç zorlamamisti saf bal gibi bir anlama geliyordu çok sevmiştik.Oglumuz olursa Asil Doruk olur demiştik ama ben yan çizdim 😶 Yiğit Alp çok güzel geliyor şimdi. Hala net degiliz.Erkeğe isim bulmak zor geldi bana umarım gönlünüze göre olur ❤️
Mesa3333 Yigit_Yagiz_Moms bana da öyle geliyor 💕😍 adıyla yaşasın yavrunuz sağlıklı mutlu huzurlu upuzun ömrü olsun ❤️ bizim çatışma devam ediyor ben net olamıyorum bazen Asil Doruk ' a sıcak bakıyorum bazen soğuyorum Yiğit Alp diyorum bakalım neler olacak daha yolumuz uzun 😊
plajterligi Mesa3333 eve survivor parkuru kurduk oyalansın diye ve bebeğim henüz 10 aylık. Kız olsaydı böyle olmazdı diye düşünüyorum inş ikinci kız olur da insanlık neymiş görürüz 😂😂😂
Mesa3333 plajterligi çok tatlısınız ya 🤭 kızım 3,5 yaşında evi supurecegim diye bütün oyuncaklarını topladı, tişörtlerini askıya taktı ben astım,sofra kaldırırken yardım etti ,birlikte makine bosalttik 😄 şimdi siz böyle yazınca korkmadım değil 🥺😂
plajterligi gudmorningbeya yapmaa yanarız 🫠bak 2.ye hamileyim nolur deme ya bu da erkekse napcam ben ahsjsj🥲🥲
plajterligi Mesa3333 al işte o da insan bizimkilerde insan… yok abi biz evde gerçekten başka bir şey besliyoruz.. Allahım nolur kız nasip et yüzümüz gülsün 😂😂
Mesa3333 mrsmom_ durumu bilen bir arkadaşim da ikinizin gönlü olsun diyerek bu ismi önerdi 😊 kulağa hoş geliyor 💕