Deletedmom2224 Betusm ben yaptırdım 😊 en başta yaptırmak istemiyordum fakat doktorum aldırmayacaksan da en azından neyle karşılaşacağını bilmelisin dedi ve yaptırmami tavsiye etti açıkçası bana da mantıklı geldi hic bilmeden sonradan ogrensem bi şok hali gecirirdim diye düşünüyorum şükür bir risk çıkmadı 😊
Zeliha66 Betusm bence yaptırmalısın hic degilse önceden bilgin olur. Benim oglumun kalp rahatsizligi oldugunu detayli ultrasyonda öğrendik yaptirmasam bilemiycektim. Hemen doktor arayisina girdik bursada 5 tane farkli doktora gittik ameliyat yapamayiz dediler. Istanbuldan bu ameliyati yapacak 1 doktor bulduk ve hemen ona gittik evet rahatsizdi ama hic degilse bi bilgimiz vardi dogumu falnda orda yaptim. Simdi kaybettim oglumu ama iyikide dogurmuşum diyorum.bilmesek dogduktan sonra en fazla 10gün yasıycaktı bianda kollarimda kaybetsem daha kötü olurdum.
Elfnannesi Betusm ben yaptırdım bütün testleri Bşy çıksa bile neyle karşılacağımı bilmeyi kendimi hazırlamayı düşündüm Allaha şükür zaten bşy çıkmadı zaten
Betusm Deletedmom2224 haklısın ama inan arkadaşlarımda yaptırmıştı yanılma payı oldu kız perişan oldu üzüldü etti bebegi dünya ya geldi gayet saglıklı zaten dünya ya hayırlı ile gelsin herşeyiyle başımüstüne ama neblim yaptirmak istemedim 🙁
Dnzcngz Betusm İkili test zaten bir tanı testi değil. Sadece olasılığı söyler. Yani test sonucu sadece size çocuğunuzun yüzde kaç ihtimalle down sendromlu olma ihtimalini gösterir. Zaten %100 kesin bir sonucu yoktur.
Drycgds Betusm canim zaten bu testler kesin sonuc vermez bi risk orani cikarir ona gorede bi yol izlenir. Risk yuksek cikincada eger istenirse gene bazi tanilama yontemi kullanilip kesin olup olmadigina bakilir ama risk yuksek yada sonuc kotu cikinca aldircaksin diye bisey yok sonucta bi dogum eylemi gerceklescek anormal bi durum varsa bilinsin ki annenin de bebeginde sagligi tehlikeye girmesin. Dogumdan once ona gore onlem alinir annede bi sokla karsilasmaz. Yani bu teslerin amaci anormal bi durum varsa ogrenip cocugu aldiralim diye degil bilincli hareket edip davranmamiz icin yapiliyo keske yaptirsaydin
Betusm Deletedmom2224 Nebilim herşey Rabbimden dua etmek en güzeli sağlıkla dünya ya da gelsinler 🙏🏻 Birde kesin net olarak değilde erkek dedi acaba değişirmi 😊
GzmAcr Ben yaptirmak istiyorum hem Doktorumun tavsiye ettigi icin hemde aldiricagimdan degil ama her ihtimale karsi hazirlikli olmamiz icin.. Allah herseyin hayirlisini versin 🙏
Betusm GzmAcr yanii herkes farklı düşünüyor birdee benim doktorum dediki eger bisey cıkarsa aldırcakmisin ben dedim tabikide aldırmıcam başımın tacıdır ozaman nokta yeterli dedi kagidi verdi istersen düsün kan ver yaptir istemezsen yırt at kagidi dedi ben yaptırmadım
Deletedmom2224 Betusm erkenden erkek demesi değişir gibi çünkü testislerin oluşmasına daha çok var oda 16. Haftaya kadar anca netleşiyor kordonu da görmüş olabilir 😊
Betusm Zeliha66 yani onu yaptircam ileride ki zamanda ama bunda sadece down sendromlu olup olmadıgı göz önüne alınıyor felan ya ondan yaptirmak istemedim dedigim gibi boyle seylerde yanılma payı cok oluyor cevremden biliyorum
Mel53 Zeliha66 merhaba başınız sağolsun, çok üzüldüm:(( ikili testte falan ense kalınlığı çıkmış muydı, yoksa sadece detaylıda mı bir sorun olduğu gözüktü :(
Betusm Elfnannesi iyi cok şükür sevindim birsey cıkmadigi icin elhamdulillah hic oyle aksi bisey düşünmüyorum Rabbim ne eylerse güzel eyler 🌸
GzmAcr Betusm Ayni sekilde bende ne olursa olsun aldirmayacagimi söyledim ama moral olarak kendini hazirlarsin dedi.. Böyle testlere herzaman güven olmuyorda yaniltabiliyorlar yani öyle deyipte sonradan saglikli dogan Bebeklerde cok oluyor bu yüzden ben herzaman icimi ferah tutuyorum hersey Allahtan geliyor nasil olsa 🙏
Betusm Deletedmom2224 banada öyle geldi bakalım 13+6 dayım ocak 3 te randevum var ozamana kadar belli olur inşallah 😊
Zeliha66 Betusm aynen %100 degil zaten sonuclar. Detaylida bile %80 85dogruluk payi vardir yaziyor verdikleri kagitlarda
Deletedmom2224 Betusm olur inşallah ben 15+2 de öğrendim erkek olduğunu daha önce doktorum söylemedi yanılabiliriz dedi 😊
Caglasmsk Betusm yani cnm çünkü kesin sonuc vermiyor ha detayliyi yaptirdim ama onu tavsiye ederim zaten büyük cogunlukla gözüküyor orda. Allaha cok şükür simdilik bi sıkıntı gozukmuyor olursada başım gözüm üstüne 🌸
Betusm Zeliha66 ahh canım ben görmemisim başın sağolsun inan üzüldüm rabbim sizlere uZun ömürler versin