Şimdi 2. Bebeğime hamileyim ancak doğum sonrası rahat olmak için hap kullanmak istiyorum sağlık ocağında ücretsiz olarak hap veriliyor diye duydum sizler kullandınız mı hangi haptan veriyolar koruma olarak iyi mi Şuan kullanan var mi veya daha önce kullanıp memnun kalan falan merak ediyorum