baharmann canım öncelikle içeriğine dikkat etmelisin bilindik markalardan uzak dur hepsi kimyasal kaynıyor. Granül sabunlar evet içeriği temiz ama kalıntı bırakıyor makine de annemin makinesi o yüzden şu an bozuk. Toz olarak da falan minoris var içeriği temiz ama fiyat çok uçuk ben kızımda hep siveno kullandım sıvı deterjan, içeriği çok temiz ve çok güzel çok memnunum şimdi 2.si için de ondan stok yapıyorum