Ya hamile kalmadan evvel ne güzel ne çatlak ne selülit vardı 🥲 hamile kaldığım günden beri kremler yağlar hep sürdüm ama yine çatladım yine çatladım.. selülit de oluştu tabii. belimin yanları kırmızı çatlak üst bacağımın ön kısımları da beyaz çatlak enteresan bir şekilde çatlıyorum 🤣🤣🤣 benimle kalacak olmaları moralimi bozuyor biraz