Ece_burhan ben haziranda doğum yaptım o cehennem sıcaklarında 2 hafta bebeğimi şapkasına eldivenine kadar giydiriyordum üşür diye doktor bize o kadar kızdı ki 😀 sizi böyle giydirseler hoşunuza gider mi soyun şu çocuğu böyle giyinirse terler hasta olur demişti o günden sonra serin havalar hariç zıbınla durdu hep çok şükür hiç sorun olmadı tam tersi çok iyi geldi isilikleri bile geçti evde hep klima çalışır doktor ona da 23 derecenin altında olmayacak şekilde izin verdi. Tek dikkat ettiğim nokta çorap, ayaktan çok hızlı üşütürmüş bebekler o yüzden hep ayağından çorabı eksik etmem.Dışarda da çoğu zaman zıbınla durur biraz serinlemişse ince bi alt giydiriyorum. yine de size kalmış nasıl giydireceğiniz ama mevsime uygun giydirmekte fayda var.