Cansuu55 2 doğum yapmış biri olarak çok gereksiz daha çok eziyet açılan kısım rahatsız ediyor aparatı çocuğun çenesine geliyor . En güzeli sporcu atleti yarım atlet . Suandada 3 günlük anneyim yine onları kullanıyorum ilk oğlumda.bi heves almıştım hepsi kenarda duruyor