Herkese merhaba, normalde tıkır tıkır gününde gelen adetim bu ay tam 7 gün gecikti. Adet olacakmış gibi bel kasik ağrısı su gibi akıntım var bu sefer kesin oldu dedim dün sağlık ocağında kan verdim bugün gelen sonuc beni yıktı 1.20 çıkmış beta HCG boyle olup sonradan yükselen var mı bana birşey söyleyin Allah aşkına dayanamıyorum artık 3 senedir 😣