Baharoloji Sahdormommy atölye taşhane diye bir sayfa buldum ben trendyolda da var instagramda da yorumlar iyidi tat olarak orasını tercih ettim istediğim şekilde tasarım yaptılar ama daha gelmedi bakalım
alleynagg18 Sahdormommy kendim için değil ama 2 defa aynı siteye yaptırdık çikolata deposu diye bi yer var oraya instagramda
-Mrvprmdk Sahdormommy biz gidip çikolata aldık üzerne kendimiz stiker tasarlayıp yapıştırdık şeffaf tepside de sunduk hem daha uygun hem daha güzel oldu
Nurbusra_ acilicigkofte bende o sayfayı iyi diye duymuştum siz böyle yazınca kararsız kaldım açıkçası tadı mı kötüydü
Nurbusra_ acilicigkofte ben oraya 8 9 ay önce yeğenim için yaptırmıştım güzeldi de o yüzden sordum yakın tarihte yaptırdıysanız acaba tadı falan mı değişti
kucukbasay2023 Trendyol Tuna Chocolate satıcısından yaptırdım çok da memnun kaldım tam istediğim gibi geldi tadı da güzel tavsiye ederim. İnstagramdakilerin kalitesine güvenemediğim için oradan yaptırmadım
acilicigkofte Sahdormommy tadı güzel kutusu rezil geldi paketleme çok kötüydü ezilmiş çok. Yamuk yumuk
kucukbasay2023 elifnusret Ben de erir diye düşündüğüm için buzdolabına koyarım diyordum ama satıcı güneş görmeyen yerde muhafaza ediniz buzdolabına koymayın dediği için koymadım. Serin odada çekmecede duruyor erimedi yani 😊