NisaSevgili Youngmotherr ayyyy çok güzeldir kokusu falan yerim. Rabbim sağ salim almayı nasip etsin hepimize
Youngmotherr 1prensesannesi_ kızçe öbür post kilitlenince yazamadım benimki cuma sabahı 06.15de doğdu 🥰🌸
1prensesannesi_ Youngmotherr Allah analı babalı büyüsün bnim ki de cumartesi günü ikindi 17.22 de doğdu ben hep diyordum senden önce dogurcam bu gidişle diye aramızda 1 gün var sadece dediğim yine oldu 😂☺️🤲🏻🤲🏻😁😁🤭🤭🤭