Merhaba bugün çok büyük hevesle dr’a gittik ikili testimiz vardı cinsiyet tahmini yapar diye düşünüyodum 16. haftaya kadar söyleyemem bişey dedi ısrarla özele gitmeme rağmeen 😂 tecrubeli anneler var mı bi tahminde bulunabilecek??? şimdiden çok teşekkürler

