Kızlar yarın doktora gideceğim ve günümüzü belirleyeceğiz büyük ihtimalle pazartesi olacak ama ben o kadar duygusallaştım ki şimdiden bi yandan çok heyecanlıyım mutluyum bebeğimi kucağıma alacağım ama diğer yandan hep ağlamak istiyorum sizde böyle misiniz 😞😞