19 haftalık gebeyim. 17. Haftada haraketlerini hissetmeye başladım . Dün gece kusma ve ishal geldi birden neredeyse sabaha kadar sürdü diyebilirim. Ve geceden beri haraketlerini hissetmiyorum ufak bir kıpırdama dahi yok. Daha küçük diye haraketlerine çok takilmadim biraz daha bekliyeyim dedim ama neredeyse 14 saattir hiç haraket etmedi. Ayrıca baş dönmesi ve göz kararması da var. Hastaneye gidicem zaten eşimi bekliyorum. Ama neden olabilir bilgisi olan varmı ?