Eğitim araştırmadan mı bahsediyorsunuz ? Bende orada doğum yapmayı düşünüyorum. Perinatoloğa oraya gittim çok iyidi. Bu hafta kadın doğuma gittim Yahya beye, iyi bir doktor bence ama çok kalabalıktı bebeğimi göremedim yine de muayne güzeldi 🥲 doğumla ilgili de genelde iyi şeyler duydum Siirt’te olmama rağmen oraya daha çok güvendim ben. Zaten normal doğumsa onlar sadece yardımcı oluyor kendimiz doğuruyoruz 😅 sadece erkekleri almıyolarmış odalar iki kişilik olduğu için ama normal doğumda aksi bı durum olmazsa 12 saatte bile çıkan varmış. Ben özel hastanede baya sıkıntı çektim devlete daha çok güveniyorum yine de şans işi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimiz 🌷