Hatice_123456 Brc9 bende 33. Haftamdayim bendede 1 hafta dir var niye bilmiyorum kimi doğum belirtisi diyor kimi cinsiyetle alakası var diyor sizin cinsiyet nedir
BirazbundanBirazondan1 Brc9 33+1 haftalık bende 1 haftadır sabahları miğdem ne bulamıyorum diye dolaşıyorum. Anneme söylediğimde bebeğin saçı çıkıyor ondandır diyor. Miğde bulantısı çok ileri gitmesin ya 26 haftaya kadar ilaç kullandım🙄
Luzumuyok Brc9 ben de 34 deyim ve gündüzleri bulantı yaşıyorum ben de . Sanki hamileyim diyorum diyip e Hamilesin ya cnm diyip aklım başıma geliyor 😂 normaldir heralde ya 😅
Brc9 TgbHmz :( 20. Haftaya kadar çektim ne güzel bitmişti bir gece ani bir bulantıyla uyandım eski günlerdeki gibi devamlı bulantım var gün içerisinde
TgbHmz Brc9 Aynı bende öyleydim ilk 4 ay mide bulantısından su bile içemedim 😢umarım bu da kısa sürede gçer de rahat doğuma gideriz😊
Brc9 Hatice_123456 ben dayanamadım su dahi içemedim doktora gittim nst bağladı bir sorun görmedi, kız cinsiyetimiz
acilicigkofte Ben 36+0 oldum bugün 2 haftadır bebek gelmek istiyor ilaçlarla zorla içerde tutuyoruz dün inanılmaz mide bulantısı tuttu açılma belirtisi diyorlar