Beni yanlış anlamayın ama sırf kalp atışını duyayım strese girmeyeyim diye 6.-7. Haftaya kadar doktora gitmeyenleri asla anlamıyorum
Ben 4. Haftamda hemen gittim. Hiç kanamam olmamasına rağmen doktor 5 haftalıkken daha kesede bebek yokken kanama alanı gördü ve iğne başladı
Belki gitmesem bebeğimi kaybedecektim
Neden gitmediğinizi anlamıyorum.