Osi30 Merhaba Hanımlar, kağıthane kızılay Hastanesi eski adıyla derindere hastanesi burada doğum yapan var mı? Bugün fiyat aldım normal ve zorunlu sezeryan için 16.500 TL fiyat verdiler. Sizlerden doğum yapan varsa fikir almak isterim.
Osi30 Suragurlrr Gözünüz aydın öncelikle Allah bağışlasın 🤲🏻 aa öyleyse bende bende indirim için konuşurum.Nasıl geçti doğumunuz memnun kaldınız mı hangi doktor ilgilendi sizinle.
Osi30 Suragurlrr Ben bu hastanede takipli değilim bir kere inci öz e gittim muayeneye doğum içinde burayı mı düşünsem diye fiyat aldım.
asilinannesi_ Suragurlrr merhaba tesadüf yorumunuzu gördüm :) benimde doktorum riza bey doğuma daha var bizim, siz yaptınız sanırım sezaryen, nasıl geçti bilgi verir misiniz ?
Atmm__ Suragurlrr merhaba bende kızılayda sezeryan olucam biraz anlatır mısınız ilgililer mi korkulacak bir şey varmı nasıl geçti