Ssutaa ya benim de merak ettiğim birşey var ben tek doz yaptırdım sağlık ocağında. Oradaki hemşire daha önce iki doz yapıldığını ama tek dozun da şuan yeterli geldiğini aşıların deprem bölgesine yönlendirildiğini söyledi. Tek doz yaptıran var mı ikinci dozun zamanı da geçti çünkü bayağı benim için