Tugbakiren Merhaba karnımda ve belimde ağrı oluyor regl ağrısı gibi şuna 7+3 üm ilk gebeliğim normal mi
Nnoktaa Tugbakiren çok normal :) forumda da bulabilirsiniz. İlk gebelik olduğu için endişeleniyoruz ama bedenimiz gelişiyor değişiyor. O haftalarımda doktora her an regl olacakmışım gibi hissediyorum demiştim. O da çok normal demişti. Ama siz yine de kontrol zamanınızda doktorunuza bunu aktarın. Bizler sadece tecrübelerimizi aktarabiliriz size 🥰
Bekledigimmucizemm Tugbakiren sanırım bende 7 hafta oldum bugün ama belim ağrıyor korkuyorum birşey mi oldu diye siz kalp atışını duydunuz mu
DENIZ_55 Tugbakiren benim karnım ve kasigim ağrırdi o zamanlar suan 12 haftalık olduk bel ağrısı çıktı suan gidiyorum agridikca eşime öfeliyor biraz iyi oluyor sonra uyuyorum
busrayldr1 Benimde ilk gebeliğim ve bende 7+4üm canım. Benimde aynı agrılar oluyor. Adetin ilk gün ağrısı gibi. Ama cok yoğun değil. Doktorum kanama ve cok yoğun bi agrı olursa o zaman gitmem gerektiğini söyledi. Senin fazla mı oluyor?
Tugbakiren Bekledigimmucizemm kime sorsam normal diyorlar kanama veya akıntı olduğumda doktora gidilmesi gerekiyormuş bugün zaten kontrolüm var umarım kalp atışını duyarım
Bekledigimmucizemm Tugbakiren yaa hadi inşallah bende cumartesi gideceğim inşallah duyarız hepimiz haber ver buraya da güzel haberlerini bekliyoruz