Denizkizi Merhaba kizlar bugun 40 haftamiza girdik. Cati muayenem vardi kendimi de hazirlamistim psikolojik olarak ama doktorum haftaya birakti😟 Ayrica haftaya doplerr istedi. Doplerr ne icin acaba sizden de dogum oncesi istendi mi?