Hizligonzales Hatice_123456 kiz. Oglumdada duygusaldim ama bu kadar degil bunda herseye agliyorum sinirleniyorum 33.haftadayim basindan beri boyle gecmek bilmedi bu duygu sorunu
nurcakar03 Hatice_123456 şuan hamileyim erkek bebek ama ben birazda hamileliğimde zor şeyler yaşadım ondanda kaynaklı ola bilir
Semasyy Hatice_123456 ilk gebeliğim kız geliyor ama benim herşeye ağlayasım var özellikle hayvanlara kedilere dayanamıyorum ağlamak istiyorum sürekli
sevaldqn1 Aşırı duygusalım ilk gebeliğin ve cinsiyeti de kız ama genel olarak da zaten duygusal biriyim.hamilelik daha da etkiledi aglmak isteyim hemen ağlarım o derece
mervemurat16 Hatice_123456 benim kızım olacak.Saçma sapan şeylere ağlıyorum.Geçenlerde Kemal sunalın filmi vardı parası yok diye yemek alamıyordu ona ağladım.Elektrik faturası 200 tl gelmiş ona ağladım (ne alakaysa).
defnezumram Hatice_123456 benimde kız ama sıfır duygusallık aksine aşırı neşeliyim ben roman havası falan oynuyorum evde 35teyim şimdiye kadar düğün düğün de gezdim bebem oynak göde olacak çıkınca🤣🤣