ikiprensannesi__ Iremdgn ya ne güzel kaç haftalıksiniz bende 37+4 deyim çok zorlanıyorum sezeryan gununu taaa 39+2 ye verdi dayanacak gücüm kalmadı keşke bende yarın dogursam sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🤲🤲
luvlymamacita Allah hepinize saglikli dogumlar nasip etsin, saglikla bebislerinizi kucaginiza alin insallah 💕 biz daha 2 ayligiz 😂
irem2121 613461 ben daha önce de üç defa ameliyat oldum her üçünde de spinal anestezi uygulandı…eger sen de spinal düşünüyorsan benden sana tavsiye ameliyat sonrası bol bol su iç ve filtre kahve iç ki bas ağrısı olusmasin
mom2baby Bende Allah nasip ederse yarın sezeryan olucam Rabbim.hepmize kolaylık nasip etsin inşallah sağlıkla kavusalim 🥰