Şimdiden uzun olabilir umut olsun diye yazıyorum bu forma girdiğimde 99 yazanlara bu ne diye bakıp duruyordum bana nasip eden rabbime şükürler olsun 2020 yılında evlendim evliliğimin 4.ayinda eşime varikosel tanısı kondu sonra sperm tahlili verdik sperm sayısı 700 bindi kalitesi çok kotuydu morfolojik bozukluk vardi ileri hareketi çok düşüktü ilacla duzeltebilecegimize inanıp bir yıl uğraştık en son üroloji doktorumuz uğraşmayın normal yolla olması neredeyse imkansız tup bebeğe gidin geç olmadan dedi kabullenmek tabi zor oldu ama sonra doktora göründüm tup bebek için doktor t rahimli olduğumu tup bebek bu şekilde olmaz diyip ameliyata aldı beni 3 ay dinlenme süreci derken başladım ilk iğnelerime sonra tam yumurta toplanacağı zaman covit olduğumu öğrendim kullandığım ilaçlar çöp oldu tekrar bekleyip 2 denemeye başladım yumurta toplandıktan sonra doktorum durumun bu kdr kötü olduğunu bilmiyordum yumurtaların çok kalitesiz dedi 12 yumurtadan 3 embiriyo tek oluştu 2 tane transfer ettik kimyasal oldu sonra 3.tup bebeğime hazırlandım dondurulmus embiriyom transfer edildi o da kimyasal oldu bu süreçte maddi sıkıntılar ilaçlara verilen tonlarca paralar vucut yorgunluğu her ay kist oluşuyordu sürekli acillerdeydim 4.tup bebek için başka Bi doktora gittim hazır olunca ve pcos olduğumu öğrendim transfer olurken hemşirelerin o hasta bu mu çok kotu diye dediğini duymuştum yine 16 yumurtadan 2 embiriyom oluştu ikisini de transfer ettim vee çift yumurta ikizlerime hamileyim hamd olsun yazamadığım bir çok şey daha var umarım umut olur rabbim isteyen hak eden bu yolda emek veren herkese annelik duygusunu yaşatsın kimseyi mahrum etmesin kızlarım da sağlıkla gelsinler 🥰🥰🥰