Nermin6060 Sezeryana almadan test yapıldı hıv reaksiyon gösteriyor dedi dış lab gönderildi bekliyorum böyle durum yaşayan var mı
Adfdn Nermin6060 iyi akşamlar formda aradım sizin yazınızı gördüm aynı şeyi yaşadım 2 gün önce doğumu yapacakken sonucum pozitif çıktı dogrulamaya gitti test bebeğim doğdu emziriyorum şuan ilaç tedavisine başlayalım diyorlar siz ne gibi şeyler yaşadınız