Toprak0440 Bebek sürekli sağ tarafta ve öyle bı tekmeliyor ki canımı acıtıyor gerçekten 34+1 Neden sürekli sağ tarafımda hemde en sağ köşede normal.mi bu durum
BurcuSTopsakal Toprak0440 Normal diye düşünüyorum, benimki de hep sağ altta kafası, ayakları da sol üstte kaburgalarımı itiyor hep 😂 çapraz duruyor sıpa, anca sığıyorlar
Hizligonzales Toprak0440 benimkide ayni 33+2 surekli.sagimda hep orda hareket ediyor gözle gorulur sekilde sag tarafim daha siskin sol taraf inik parcaladi resmen artık orayi.
BurcuSTopsakal Toprak0440 Kız canım, 34 haftalığız biz de. Bebişin kendisi 36 civarıymış, biraz iri bebek. Sanırım bizde alan pek kalmadı, karnımı ittiğinde ayağının şekli çıkıyor 😅