Kayseri Şehir Hastanesi’nde sezaryen doğum yapan annelerim sizlere bir kaç sorum olucak telefonumuzu versek doğum sırasında fotoğraf çekiyorlar mı ? Kalıcağımız odaya kapı süsü takmamıza izin veriyorlar mı ? Bir de sezaryen doğumda hastanede kaç gün kalınıyor ?