Az önce tetenoz aşımı oldum rutin kilo tansiyon ölçümü yaptırdım tansiyonum 14-8 çıktı aç karna gittim biraz da heyecan yaptım ama hiç bir belirtim yok tansiyon yüksekliğine dair tekrar ölçmek için çağırdılar korktum açıkçası bir anda 14-8 deyince 27. Haftamdayim hep 11 7 12 7 seyrindeydi suan aşırı kafama takıyorum yoksa bile yükselecek yani ne yapmayalım biraz düşmesi için 😭😭😭