kahvesever__ Arkadaşlar bilen bilir bir doğuramadım gitti 😄yarın sabah kontrolüm var doktor 👩⚕️ geçen demişti her şey yolundaysa ayın 29 zunu bekliycez yoksa yatışını vercez demişti acaba yarın yatışımı veriler mi