28.haftamdayim bu sabah kalktığımda içimden kollarımdan birseyler çekiliyor gibi hissettim baygınlık hissi geldi nefes alamıyorum gibi oldum. Birseyler yiyip uzandım şimdi tam iyi değilim ama azaldı gibi.Neden olmuş olabilir sizlerden yaşayan var mı bu durumu?