Burada çok pozitif doğum hikayesi okumuş biri olarak bana da yazmak nasip oldu.
11 Ağustos gece 2.30 da suyum geldi 3 cm açıklıkla 2 hafta bekledim doktor ha bugün ha yarın 2 kez hastaneye de yatırmıştı ama oğlum 11 Ağustosu bekliyormuş meğer . Suyum geldikten sonra ilk çocuğum olduğu için çok panik oldum suyu bitecek diye korktum çünkü aşırı derece de suyum geliyodu eşimi uyandırıp apar topar hastaneye gittik direk doğum odasına alındım bu arada devlette doğum yaptım iyi ki de öyle yapmışım diyorum. Ben doğum odasındayken eşim ve annem yatış işlemlerini yaptı içeri de açılmama baktılar ama hala açılma 3 cm di ve sancım yoktu 4 e kadar bekledik ve suni sancı takıldı 7.5-8 gibi sancılarım arttı , hatta aklıma burada okuduğum doğum hikayeleri geldi nasıl pozitif doğum hikayesi oluyo diye söylendim sancıları çekerken 10 gibi ıkınma hissi geldi ve tuvalete gitmek istedim ıkınma hissi geldikçe klozette sakince ıkındım zaten sancı çekmiyodum artık ıkınma hissi daha rahatlatmıştı ve yapcama inanmıştım artık ebem o kadar iyiydi ki hep elimi tutup destek oldu ıkınma sürecinde 5-6 kez ıkındıktan sonra geleceğini hissettim ve o süreçte odayı doğum için hazırladılar ve ebe baktı evet gerçekten geliyo deyip hemen çatala alındım 2-3 ıkınma sonrası oğlum dünyama geldi onu gördükten sonra anladım ki benimki de pozitif bi hikayeydi normal doğumu çok isteyen biri olarak yapamicamı düşündüğüm de bile orada ki insanların motive laflarıyla olacak dedim. hep dua ederdim iyi insanlara denk gelim diye öyle de oldu oğlumun boynuna kordon dolanmıştı hemen müdahale edip yukarı kontrole alındı o sırada benim dikişlerim atıldı oğlumla yeniden doğmuşum gibi hissettim 1-2 saat oğlumu gözetim altında tutup yanıma getirdiler bi gün hastanede kalıp çıktık Allah herkese nasip etsin bu duyguyu kendinize başta siz inanın denilen negatif cümleleri elinizden geldiği kadar duymayın.