Selam kızlar,özel takipliyim gebeliğimin başından beri doktorumdan da memnunum ama doğum fiyatlarından dolayı karar vermedim tam olarak nerde doğum yapcağıma daha sonra duruma göre karar vermek için bir yandan kendi doktoruma gidip bir yandan devlet takipli devam etmek istiyorum.İzmir’de devlet hastanesine gidip doğumu orda yapıp memnun kalanlar var mı?Doktor,hastane önerisi istiyorum 🌸