[silindi] 3 geninde pıhtılaşma var kuzum. Heterozigot olanlar pıhtılaşma. Hamile kalmaya sorun değil ama gebeliğin devam etmesinde sorun, düşüğe sebep oluyor genelde. Bebeğe kan akışı sağlanamadığı için. Hamile kalıp kese göründükten hemen sonra oksapar 4 binlik kan sulandirici başlatır doktor. Geçmiş olsun ❤️